12 lutego 2012

Komentarze

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Super!!! Przedłużałam włosy wilokrotnie, ale jestem najbardziej zadowolona z tej metody!!! :-))) Włosy są piękne i dobrej jakości, pasemka bardzo długo i dobrze się trzymają! Gorąco polecam!!!!

Kaja pisze...

Naprawde warto!Miło i szybko!Włosy b.dobrej jakosci fajnie sie je nosi i dobrze sie układaja nie ma zadnych problemów!Metoda tez ok,solidnie zrobione pasemka proste jak i rowniez kręcone włosy!Polecam!!!;-)))

Anonimowy pisze...

Jestem bardzo zadowolona z tych włosów, noszę je już prawie pół roku i niewyobrażam sobie siebie już w krótkich włosach. Polecam wszystkim Anię :)

Aneta pisze...

Jestem zadowolona z włosków są bardzo dobrej jakości i ślicznie dobrane, nie widać różnicy między moimi. Metoda doczepiania jest super można dodawać pasemka i podciągać je gdy podrosną a dzięki temu mieć wiecznie długie włoski ;). Ania robi to profesjonalnie. Gorąco polecam !!

Marta pisze...

Polecam usługi Ani, bo warto!!!
Od kilku lat przedłużam sobie włosy i dla mnie ta metoda którą proponuje Ania jest zdecydowanie najlepsza! Pragnę zauważyć ,że korzystałam z prawie wszystkich metod dostępnych na rynku jednak nie do końca spełniały one moje oczekiwania.Dodatkowo nadmienię iż włosy od Ani są piękne i dobrej jakości, pasemka bardzo długo i dobrze się trzymają!Zdecydowanie polecam usługi Ani! Warto!

Unknown pisze...

Dzięki Ani wreszcie mam włosy o jakich zawsze marzyłam. Doczepione włosy wyglądają bardzo naturalnie, są lśniące i dobrze się układają. Polecam!

agnisiek pisze...

Szczerze polecam!!!!!!!Pelen profesjonalizm,włoski są dobrej jakości, świetnie się układają, dobrane kolorystycznie do moich-nie widac różnicy!Jestem bardzo zadowolona!!!!

Anonimowy pisze...

Jak moje poprzedniczki w 100% POLECAM!Włosy bardzo dobrej jakości,szybko i profesionalnie doczepione..Kolorystycznie idealnie dopasowane!Jestem bardzo zadowolona:)

Anonimowy pisze...

Przedłużałam włosy u Ani i jestem baaardzo zadowolona , włosy wyglądają naturalnie (kolor jest świetnie dobrany)i są dobrej jakości. Ania przedłuża włosy profesionalnie i bardzo szybko wszystkim polecam , no i do tego nie oszukujmy się za taką jakość usługa jest nie droga , polecam;)

Anonimowy pisze...

Przedłużałam włosy u Ani i jestem baaardzo zadowolona , włosy wyglądają naturalnie (kolor jest świetnie dobrany)i są dobrej jakości. Ania przedłuża włosy profesionalnie i bardzo szybko wszystkim polecam , no i do tego nie oszukujmy się za taką jakość usługa jest nie droga , polecam;)

Anonimowy pisze...

ja pierwszy raz przedłużałam włosy i przyznam,że się bałam,ale cieszę się bardzo i nie żałuję ;)) włosysą super, nie różnią się od moich i ktoś kto mnie długo nie widział to nie ma pojęcia, że to sąwłoski przedłużone. Ania to robi wbardzo przyjemnej atmosferze;)) z kociakiem, który umila czas xD polecam i będę korzystać z jej usług ;)) pozdrowionka Aniu dla Ciebie :*

Anonimowy pisze...

Serdecznie pozdrawiam Pani Aniu !
Jest Pani profesjonalistką i bardzo miłą osobą zaangażowaną w swoją pracę którą wykonuje Pani z prawdziwą pasją. Bez wachania mogę polecić Pani usługi .

Anonimowy pisze...

Polecam !!!!!!!!
Pani Ania to profesjonalistka, zaangażowana w swoją pracę którą wykonuje z pasją a do tego poprostu bardzo miła osoba.Jestem bardzo zadowolona z przedłużanych włosów. Małgosia

Przedłużanie i zagęszczanie włosów

Przedłużanie i zagęszczanie włosów